Життєве кредо: Людина, котра знає українські слова, ще не знає мови (Г.Пашкалян)..."Треба самому багато знати, щоб навчати інших"..."Чим більше знаєш, тим більше можеш"..."Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш"..."Немає нічого, що не долалось би працею"

субота, 10 листопада 2018 р.

"Усе у твоїх руках"

В одному китайському селищі жив мудрець. Звідусіль приходили до нього люди зі своїми проблемами і хворобами, і ніхто не йшов, не отримавши допомоги. За це любили і поважали його.

Тільки один чоловік говорив: «Люди! Кому ви поклоняєтеся? Адже це шарлатан і шахрай!» Одного разу він зібрав навколо себе натовп і сказав:
– Сьогодні я доведу вам, що був прав. Ходімо до вашого мудреця, я метелика впіймаю, і коли він вийде на ганок свого будинку, запитаю: «Вгадай, що у мене в руці?». Він скаже: «Метелик», – адже все одно хто-небудь з вас проговориться. І тоді я запитаю: «А жива чи мертва?» Якщо він скаже, що жива, я стискуватиму руку, а якщо мертва, то я випущу метелика на волю. У будь-якому випадку, ваш мудрець опиниться в дурнях!
Коли вони прийшли до будинку мудреця, і той вийшов до них назустріч, заздрісник поставив свій перший питання:
– Метелик, – відповів мудрець.
– А живий чи мертвий?
Старий, посміхнувшись в бороду, сказав:
– Усе у твоїх руках, людино!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...