Життєве кредо: Людина, котра знає українські слова, ще не знає мови (Г.Пашкалян)..."Треба самому багато знати, щоб навчати інших"..."Чим більше знаєш, тим більше можеш"..."Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш"..."Немає нічого, що не долалось би працею"

вівторок, 13 листопада 2018 р.

Всесвітній день доброти

Добро починається з мене!
Наталія Білокура 

13 листопада відзначають Всесвітній день доброти.

Науково доведено, що прояв доброти позитивно впливає як на фізичний, так і душевний стан людини. Тому ваша чуйність і милосердя покращують життя не тільки навколишнім, але й вам самим.

У зв'язку зі Всесвітнім днем доброти НВ STYLE згадує мудрі вислови відомих благодійників і філантропів про добросердечність, любов і готовність допомогти.

14 цитат відомих філантропів про людяність, турботу і любов


"Я виявила, що, крім інших вигод, допомога ближнім звільняє душу того, хто допомагає". – Майя Енджелоу
"Усі знають про Чорну п'ятницю і Кіберпонеділок. Тепер допоможіть мені поширити інформацію про Добрий вівторок!" – Білл Гейтс
"Ми заснували благодійний фонд, тому що віримо, що в нас є реальна можливість допомогти в досягненні рівності в усьому світі. Щоб, незалежно від того, де людина народжується, вона мала шанс жити здоровим, повноцінним життям". – Мелінда Гейтс
"Ніщо не приносить мені більше щастя, ніж допомога найбільш вразливим людям у суспільстві. Це мета і невід'ємна частина мого життя". – Діана, Принцеса Уельська
"Мова йде не тільки про можливість виписати чек. А про можливість доторкнутися до чийогось життя". – Опра Уїнфрі
"Справжня щедрість щодо майбутнього полягає в тому, щоб віддавати все теперішньому". – Альбер Камю
"Кожна людина зобов'язана повернути світу принаймні еквівалент того, що забирає". – Альберт Ейнштейн
"Як чудово, що нікому не потрібно чекати жодної миті, щоб покращити світ". – Анна Франк
"Кістка, кинута собаці, не є милосердям. Милосердя — це кістка, поділена з собакою, коли ти голодний не менше за неї". – Джек Лондон
"Я буду продовжувати постійно роздавати ковдри, спальні мішки, теплий одяг та продукти харчування в надії на те, що мої скромні зусилля стануть хоч невеликою втіхою для тих людей, яким ми зможемо допомогти". – Мохаммед Аль-Файєд
"Надмірна жага влади призвела до падіння ангелів; надмірна жага знань призводить до падіння людини; але милосердя не може бути надмірним і не завдасть шкоди ні ангелу, ні людині". – Френсіс Бекон
"Кожен долар має значення. І коли Уоррен Баффет пожертвував 31 мільярд доларів у Фонд Білла і Мелінди Гейтс, і коли мій покійний батько дав 25 доларів Національній асоціації сприяння прогресу кольорового населення". – Майкл Блумберг
"Коли я роблю добро, я почуваюсь добре. Коли я роблю погані речі, то й почуваюсь погано. Це моя релігія". – Авраам Лінкольн
"Як тільки ви перестанете вносити свій внесок, ви почнете помирати". – Елеонора Рузвельт.

Християнська притча

Колись давно старий відкрив своєму онукові одну життєву істину:
- У кожній людині йде боротьба, дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк представляє зло: заздрість, ревнощі, жаль, егоїзм, амбіції, брехню. Інший вовк представляє добро: мир, любов, надію, істину, доброту і вірність.
Онук, зворушений до глибини душі словами діда, задумався, а потім запитав:
- А який вовк в кінці перемагає?
Старий усміхнувся і відповів:
- Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...